+420 545 219 468 | Po-Pá, 7.00-18.00
Lékárna EUPHRASIA
Nepřihlášený zákazník
V KOŠÍKU MÁTE
0
0 ks zboží za 0 Kč
Do košíku bylo vloženo: , ks
Reklamace

 

Jak postupovat když...

 

Chcete zboží vrátit ve 14denní lhůtě


Vyberte si jednu z možností:

   - přineste zboží osobně do některé z našich lékáren

   - pošlete zboží poštou či přepravní společností na adresu:

            EUPHRASIA s.r.o.
            Holásecká 31
            620 00 Brno


Pro urychlení vyřízení reklamace doporučujeme přiložit doklad o koupi (faktura) a vyplněný reklamační list (PDF ke stažení zde).

 

Výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady. Balení je možné vrátit pouze úplná nerozbalená a nijak poškozená, není možné vrátit již částečně spotřebovaná balení.

Možnost vrátit zboží do 14 dní od zakoupení se ze zákona nevztahuje na registrované léčivé přípravky.


Peníze Vám budou vráceny převodem na bankovní účet, který uvedete do reklamačního protokolu do 30 dnů od odstoupení od kupní smlouvy.
 

 

Je přijaté zboží poškozené


Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.


Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce.                   

   - Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty

   - PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 775 775.

 


Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednávce


Prosíme, napište nám podrobnosti prostřednictvím emailu na objednavky@euphrasia.cz a my se s Vámi následně poradíme na dalším postupu.

 

Logo pro zásilkový výdej léčivých přípravků
Rychlý kontakt
Lékárna EUPHRASIA Brno-Tuřany
Holásecká 31
620 00 Brno
tel.: 545 219 468
www.euphrasia.cz
lekarnaturany@euphrasia.cz